Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Wisza | użytkownik

imię i nazwiskoMirosław Wiśniewski adresKwidzyn zarejestrowany01.01.2008 @17:54:48 ostatnio na stronie17.03.2014 @21:32:24



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty47 komentarze796 posty na forum0

komputer / sprzęt
EOS 40D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MiciuROOMPERS    10.10.2009 @15:05:38
dziękujemy.. bedzie coraz lepiej obiecujemy
~kamilwysocki    09.10.2009 @00:05:27
Danke schoen
~wujcior    06.10.2009 @21:41:01
Dzięki
w końcu odkopuje starocie
~Skallarus    04.10.2009 @22:04:39
A czemu nic nie pokazesz nowego?
~musek1990    27.09.2009 @23:41:26
czekałem z 2 min aż przejdą ludzie. lecz te statki stały na redzie i nic nie mogłem zrobić. a wyciąć bym nie mogłem bo nie miałem w czym
~fissh    08.09.2009 @22:43:27
Dzieki bardzo, widze ze mam juz wiernego kibica Ale za ta nominacje na prowadzaca warsztaty dostaniesz kopa w dupeja sie do tego wogole nie nadaje, tym bardziej nie wiem co miala bym wam powiedziec
_______

~wujcior    03.09.2009 @11:39:56
blenda oczywiscie
ostatnio edytowane: 2009-09-03 11:44:33
_______
http://wujciorek.wordpress.com/
http://www.karolinawojcicka.pl/
~wujcior    16.08.2009 @21:43:17
dzieki Ci :D
~EmiliaPapka    11.07.2009 @10:06:01
No bo ja się rozdwajam ;D Bo ja tak lubię... samowyzwalacz. xP
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~EmiliaPapka    09.07.2009 @22:04:34
Mój prywatny znaczy moich rodziców Cały budynek... ale niedługo mi go rozbiorą (
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~muahahaha    06.07.2009 @16:40:48
Dziękuję, Kolczyk w wardze modelka ma cały czas i się z nim nie rozstaje, aczkolwiek w kolejnej sesji jaką planuję na dniach nie będzie go miała
~JASON5522    01.07.2009 @13:01:06
moze zle zrozumialem pozdro
ostatnio edytowane: 2009-07-01 13:01:23
_______
"mszcząc się za komentarze udowadniasz własną słabość i brak odporności na krytykę"
~JASON5522    01.07.2009 @09:38:15
nie nie chcialem pokazac .... naprawde zal za ten koment heh..... narty...
ostatnio edytowane: 2009-07-01 13:04:05
_______
"mszcząc się za komentarze udowadniasz własną słabość i brak odporności na krytykę"
~EmiliaPapka    26.06.2009 @20:52:36
No trochę inny kadr No ale most ten sam no i oczywiście Muska zdjęcie o niebo lepsze
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~wujcior    25.06.2009 @22:12:35

ja wiem ile mozna zarzucic moim fotografiom i ciesze sie, ze sie komukolwiek podobaja ;]
~EmiliaPapka    22.06.2009 @23:15:10
dzięki wielkie
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~fissh    17.06.2009 @21:56:24
Nie umiem, dlatego ćwiczę na swoim lubym
_______

+tomekcichorek    17.06.2009 @13:16:25
prabuty
~JASON5522    16.06.2009 @21:17:22
aha okej twoja opinia moje zdjecie pozdro
_______
"mszcząc się za komentarze udowadniasz własną słabość i brak odporności na krytykę"
~kanojo    13.06.2009 @19:10:44
Jeszcze 2 lata temu też nie poszła bym na musical...
A tak przy okazji, to nie wiedziałam że z spektaklem 'Francessco' jeżdża po kraju skoro piszesz że przyjechali... Fajnie
Pozdrawiam.
~Gokun    02.06.2009 @11:01:22
No wiem :D
~Gokun    02.06.2009 @01:25:57
Jest takie "brudne" :D
~sariii    01.06.2009 @23:23:33
spokojnie i klasycznie i zupełnie nie w moim stylu. tak mi się wydaje, nie czuje tych zdjęć w sumie..
~Skallarus    16.05.2009 @00:46:36
profilowe mnie lekko zmyliło a co do zdjecia, bez krzesla byloby lepiej ale ona nie utrzymalaby pozy :P
~gangg    12.05.2009 @16:20:26
Najnowsze profilowe poraza
Tzw totalny mejkower ale na dobre Ci wyszedl
Pozdrawiam
_______
Think Big..
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt